vrijdag 18 januari 2013

Byron


Hallo allemaal!!

Dit vond ik een mooie tekst om te kalligraferen. Hij is van de Engelse dichter Lord George Byron. Hij leefde van 1788-1824, dat is al een hele tijd geleden maar zijn gedichten kunnen zo van deze tijd zijn!
Uit het Engels: The best of prophets of the future is the past.


Ik heb een brons kleurig vel papier gebruikt, hierop papier retro/redflower van CreaMotion. Op een vel papier van BasicGrey heb ik geschreven.
De bloemen en de blaadjes heb ik met een pons van Flower Punch gemaakt en het hartje is een plak-pareltje.


De takjes zijn gemaakt met mallen van MD.

Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
Simply Create Too : anything goes


8 opmerkingen:

  1. Prachtig Aukje, dat jij dat ziet zitten 2 bloggen, ik vind 1 al best veel om bij te houden, je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Aukje en wat kan jij mooi kaligraferen zeg, ik wou dat ik dat kon.

    Fijn weekend,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit hier al een paar minuten met mijn mond open en weet niet goed wat zeggen. Ik vind dit een prachtige kaart, ik vind zelfs het woord kaart oneerbiedig klinken. Het is stijlvol en krachtig in zijn eenvoud. Deze tekst had ik nog nooit eerder gehoord maar ik neem hem wel mee.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Auakje
    Wat schitterend wat heb jij een talent. Ik wordt ook volger opp dit blog , want ik wil hier niets van missen.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een prachtig ontwerp bij deze mooie tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aukje: Your card is so very pretty. Glad you joined us for Challenge #29 - "Anything Goes"

    Diane
    Simply Create Too Design Team Member
    http:DianesDigitalDesigns.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card! I love paper and flowers you´ve used :)

    Thank you for joining at LLC`s January challenge :)
    Hugs,
    Karita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful. I love the calligrahphy on this project.

    Thanks for joining us at Live and Love Crafts.
    Hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen