donderdag 26 september 2013

Financieel


Hallo allemaal, 

Je zou denken: wat moet je nou met een financieel jaaroverzicht op een kalligrafie-blog!
Nou,dat zal ik je vertellen!
Ik ben penningmeester van onze vereniging en moest afgelopen dinsdag, tijdens de jaarvergadering, de cijfers presenteren. We hebben geen beamer en ik wist niet zeker of er een groot bord in de zaal zou zijn.
Dus moest ik een andere manier bedenken.
Nadat ik een groot vel papier in de kast had gevonden moest ik nog een viltstift hebben.
Maar ik had geen gewone stiften in huis, alleen maar kalligrafiestiften.
Daarom heb ik het op deze manier gedaan, de hoeveelheid werk bleef hetzelfde.
Gelukkig kon iedereen het goed lezen en ik kreeg een applausje voor de creatieve oplossing ;-p
En het belangrijkste was natuurlijk: de cijfertjes klopten ook nog!!!

Groetjes
Aukje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten